17 İyul, 2019
365
Süni neyron şəbəkələr və qrafik dizayn
Süni neyron şəbəkələr əsasında işləyən proqramlar bu günə kimi mükəmməl fəaliyyətə nail olmayıb və bir &c...
28 apr, 2019
108
Adı ilə yaşasın
Məhsulun adını qulağına pıçıldayın...
5 Dek, 2018
276
İlhamlan və yarat
Musiqiçilər musiqi alətlərində ifa etmək üçün notları, rəssamlar rəsm çəkmək ü&ccedi...
19 may, 2019
484
Mükəngəl
Bir neçə həftə əvvəl iş yoldaşım oxuduğu kitabdan bu sözləri səsləndirdi: “Perfeksionizm – iflic...
27 Fev, 2018
531
Əvvəl / Sonra
Loqotip və korporativ üslub hazırlayanda restaylinq həmişə mənə daha maraqlı olub Bəlkə də bu xüsusiyyət, ki&c...
9 Yan, 2018
507
İgid canlı, şirkət sloqanlı.
Sloqan - bir markanın ideyalarını və fəlsəfəsini müəyyənləşdirən ən vacib kommunikasiya vasitəsidir Uğurlu bir sloq...
1 Dek, 2017
609
Bloqo
Bəzən, şirkətlər xərclərinə və vaxtlarına qənaət etdiyini düşünərək loqotipin hazırlanması üçü...
7 Noy, 2017
687
Adı var, adına görə də sloqanı var.
Naming və sloqanla bağlı trilogiyanın ikinci bloqu Məncə, brendin adı və sloqanın önəmi ilə bağlı bir nümun...
16 Sen, 2017
810
II hissə - Bir az da ortaya gətir.
Birinci hissədə brendinqin necə əhəmiyyətli olduğundan danışmışdıq, indi isə konkret həll yollarından söz aç...
11 Sen, 2017
810
 I hissə - Loqonu bir az böyüt.
Qarşıda olan 2 məqalədə (2-ci hissə)  sizlərlə brendinq, xüsusilə də vizual brendinq haqqında fikirlərimi...

Seçilmişlər