17 İyul, 2019
0
Süni neyron şəbəkələri
Süni neyron şəbəkələr əsasında işləyən proqramlar bu günə kimi mükəmməl fəaliyyətə nail olmayıb və bir &c...
28 apr, 2019
89
Adı ilə yaşasın
Məhsulun adını qulağına pıçıldayın...
5 Dek, 2018
251
İlhamlan və yarat
Musiqiçilər musiqi alətlərində ifa etmək üçün notları, rəssamlar rəsm çəkmək ü&ccedi...
19 may, 2019
464
Mükəngəl
Bir neçə həftə əvvəl iş yoldaşım oxuduğu kitabdan bu sözləri səsləndirdi: “Perfeksionizm – iflic...
27 Fev, 2018
523
Əvvəl / Sonra
Loqotip və korporativ üslub hazırlayanda restaylinq həmişə mənə daha maraqlı olub Bəlkə də bu xüsusiyyət, ki&c...
9 Yan, 2018
495
İgid canlı, şirkət sloqanlı.
Sloqan - bir markanın ideyalarını və fəlsəfəsini müəyyənləşdirən ən vacib kommunikasiya vasitəsidir Uğurlu bir sloq...
1 Dek, 2017
600
Bloqo
Bəzən, şirkətlər xərclərinə və vaxtlarına qənaət etdiyini düşünərək loqotipin hazırlanması üçü...
7 Noy, 2017
615
Adı var, adına görə də sloqanı var.
Naming və sloqanla bağlı trilogiyanın ikinci bloqu Məncə, brendin adı və sloqanın önəmi ilə bağlı bir nümun...
16 Sen, 2017
793
II hissə - Bir az da ortaya gətir.
Birinci hissədə brendinqin necə əhəmiyyətli olduğundan danışmışdıq, indi isə konkret həll yollarından söz aç...
11 Sen, 2017
783
 I hissə - Loqonu bir az böyüt.
Qarşıda olan 2 məqalədə (2-ci hissə)  sizlərlə brendinq, xüsusilə də vizual brendinq haqqında fikirlərimi...