5 Noy, 2019
250
Red Jolbors səfəri haqqında
28-29 sentyabr tarixində Almatı şəhərində keçirilən Red Jolbors kommunikasiya festivalında komandamızdan Tamerlan...
17 Fev, 2018
507
Çox gəzən > Çox oxuyan
Deyirlər, çox səyahət edən insanlar işlərində daha uğurlu olurlar Səyahət bizə yeni güc verir, böyü...
9 Yan, 2018
506
İgid canlı, şirkət sloqanlı.
Sloqan - bir markanın ideyalarını və fəlsəfəsini müəyyənləşdirən ən vacib kommunikasiya vasitəsidir Uğurlu bir sloq...
7 Noy, 2017
685
Adı var, adına görə də sloqanı var.
Naming və sloqanla bağlı trilogiyanın ikinci bloqu Məncə, brendin adı və sloqanın önəmi ilə bağlı bir nümun...
21 Okt, 2017
528
Bütün dünyanın marketoloqları, birləşin!
Agentlikləri, şirkətləri, brendləri bir araya nə gətirə bilər? Cavabınız müxtəlif tədbirlərdirsə yanılmırsınız Onla...
18 Avq, 2017
417
Siam əkizləri: Müştəri və Şirkət
Loyallıq - müştərilərin sizin adınızı hər yerdə çəkməsi, sizin mövqeyinizi daim müdafiə etməsi, mə...
11 Avq, 2017
1043
Dədə Qorqud da yoxdur, bəs bu şirkətə necə ad verək?
Şirkətə, məhsula və ya xidmətə ad verilməsi elə də asan deyil Prosesə “körpəyə” ad verilməsi kimi yanaş...

Seçilmişlər