17 Fev, 2018
466
Çox gəzən > Çox oxuyan
Deyirlər, çox səyahət edən insanlar işlərində daha uğurlu olurlar Səyahət bizə yeni güc verir, böyü...
9 Yan, 2018
470
İgid canlı, şirkət sloqanlı.
Sloqan - bir markanın ideyalarını və fəlsəfəsini müəyyənləşdirən ən vacib kommunikasiya vasitəsidir Uğurlu bir sloq...
7 Noy, 2017
471
Adı var, adına görə də sloqanı var.
Naming və sloqanla bağlı trilogiyanın ikinci bloqu Məncə, brendin adı və sloqanın önəmi ilə bağlı bir nümun...
21 Okt, 2017
488
Bütün dünyanın marketoloqları, birləşin!
Agentlikləri, şirkətləri, brendləri bir araya nə gətirə bilər? Cavabınız müxtəlif tədbirlərdirsə yanılmırsınız Onla...
18 Avq, 2017
377
Siam əkizləri: Müştəri və Şirkət
Loyallıq - müştərilərin sizin adınızı hər yerdə çəkməsi, sizin mövqeyinizi daim müdafiə etməsi, mə...
11 Avq, 2017
822
Dədə Qorqud da yoxdur, bəs bu şirkətə necə ad verək?
Şirkətə, məhsula və ya xidmətə ad verilməsi elə də asan deyil Prosesə “körpəyə” ad verilməsi kimi yanaş...